Cosa sò Cordless Water Flossers è cumu utilizà

Cosa sò Cordless Water Flossers è cumu utilizà

I flossers d'acqua senza filu sò apparecchi dentali portatili chì spruzzanu l'acqua trà i vostri denti in pulsazioni custanti.Offrenu un modu convenientu, rapidu è efficau per floss i vostri denti ogni ghjornu.

I flossers di l'acqua di Countertop (modelli di corda) necessitanu putere per travaglià.Sti dispusitivi sò ancu più grande, occupanu u spaziu di u counter, è ùn sò micca faciuli di viaghjà cun.

Flossers d'acqua portatili (mudelli senza cordone) ùn anu micca bisognu di putere.Sò ricaricabili, compacti, faciuli d'imballa, è ùn occupanu micca spaziu in u cuntrariu.

UV  Sterilization Oral Irrigator 3

-I flossers d'acqua sò stati dimustrati per riduce u sanguinamentu di a gengiva, a gingivite, a prufundità di a sacchetta di sonda è l'accumulazione di calculus nantu à i denti.

Dental Water Flossers versus Floss Tradizionale
A cuntrariu di u flossing tradiziunale, i flossers d'acqua utilizanu l'acqua d'alta pressione per caccià a placca è e particelle alimentari trà i vostri denti.I flossers d'acqua furniscenu qualchì beneficiu supplementu annantu à u filu dentale tradiziunale.Per esempiu, offrenu una pulizia più profonda cù l'usu di l'acqua, punte di jet, è diversi modi di pulizia.

I flossers d'acqua anu ancu ugelli rotativi di 360 gradi, chì permettenu una pulizia più senza sforzu in e zone difficili da ghjunghje.Questu aiuta à prevene l'accumulazione di placca nantu à i molari, a linea di gomma, è mantene a bocca sana fresca.

-Un studiu hà truvatu chì i flossers d'acqua eranu 29 per centu più efficaci di u filu per l'eliminazione generale di a placca.

20210816085450

Cosa à circà in un filu d'acqua senza filu

Prima di cumprà un filu d'acqua senza filu, hè essenziale cercà e seguenti caratteristiche per assicurà chì compra u megliu pruduttu:

  • Batteria longa (ricaricabile o alimentata da batterie)
  • Timer di 30+ seconde per u filu dentale
  • Rotazione di punta à 360 gradi per una pulizia profonda
  • Una varietà di cunsiglii di flossing
  • Disegnu impermeabile
  • Disegnu a prova di perdite
  • Garanzia

 

 

 

 

水牙线机详情EN_08

Cumu aduprà un Flosser d'acqua
Utilizà un filu d'acqua hè un prucessu simplice:

  1. Fate u reservoir cù acqua calda
  2. Press falà fermamente nantu à a basa di u dispusitivu
  3. Sceglite una punta è cliccate nantu à u manicu
  4. Cumincià cù a pressione più bassa è poi mette a punta in bocca mentre appoghjate nantu à u lavamanu per ùn avè micca acqua in ogni locu.
  5. Accende l'unità è chjude a bocca appena abbastanza per prevene spruzzi d'acqua let l'acqua scorri da a bocca in u lavu sottu
  6. Puntate a punta à a vostra linea di gomma
  7. Quandu hè cumpletu, turnà u dispusitivu è appughjà u buttone "eject" per sguassà a punta.

 

 

水牙线机详情EN_01


Tempu di post: 16-aug-2021