Cumu dà un massaggio à i pedi

Cumu dà un massaggio à i pedi

1998058

Dopu à una longa ghjurnata di travagliu, soprattuttu per quellu chì hè nantu à i so pedi tuttu u ghjornu, aMassaggio SPA per i pedipò esse ghjustu ciò chì avete bisognu per aiutà vi rilassate.

In u novu d'oghje, avemu da parlà di cumu si dà un massaggio di pedi.Perchè i vostri pedi sò cusì faciuli d'accessu, à u cuntrariu di e vostre spalle o spalle, un massaggio SPA per i pedi hè un modu fantasticu per rilassate à a fine di un ghjornu duru è ùn avete micca bisognu di gastru soldi!

4

Rivivisce i vostri pedi poveri, stanchi è dolenti !

Hà nodi in casu chì i vostri pedi sò dolenti, aiutanu à eliminà u dolore è a tensione.Massaggiate i vostri pedi da i nodi avanti è avanti sopra questi nodi.Massaggio di i pedi reale simulatu, 6 Gruppi Rota Rotante à 360 ° + 24 nodi alzati, Disegnu di teste di massaggio Shiatsu per massaggi integrali di i pedi.

7

Funzione di doccia di fontana

22 Gruppi di ugello per doccia a fontana

Attivate a funzione di cascata per massaggiate delicatamente a cima di i pedi è e gambe

Rilassate i musculi rigidi è dolenti è alleviate a fatica

8

Ùn ci hè nunda di megliu cà un massaggio SPA per i pedi !

Ùn hè mai statu più faciule - Senza aghjunghje acqua calda extra, Tuttu ciò chì duvete fà hè immerge i vostri pedi in l'acqua è lascià u Foot Soaker fà u so travagliu.Ciò chì ci vole hè 20 minuti, allora avarete tutti questi: de-stress, alleviate i dolori muscolari, sonnu riposante è benessere generale.Adatta per anziani, insomniaci, atleti, persone cù pedi friddi, etc.


Tempu di Postu: Dec-24-2021