À propositu di HEALTH POT "CINESE HEALTHREGIMEN"

À propositu di HEALTH POT "CINESE HEALTHREGIMEN"

U novu pruduttu di MAK Internet sta settimana hà unpignatta di salutech'e vogliu presentà à voi.
Hè versatilità, cum'è u nidu d'uccelli stufatu, gelatina di pelle d'asina, zuppa di ginseng, tè profumatu, tè di frutta, etc.
Fighjemu un ochju à i benefici di i supplementi per a salute chinesi.

Cosa hè a zuppa di nidi d'uccelli ?

In certe culture asiatiche,zuppa di nidu d'uccelliùn hè micca solu una delicatezza ma unacuncessu medicinali, crede chì aiuta a digestioni,rinfurzà u sistema immuneè - forseu so puntu di vendita più grande- cresce a libido.

1896.jpg_wh300 unnamed

Cosa hè ejiao?

Ejiao (disse: eh-gee-yow)hè un gel duru chì pò esse dissolutu in acqua calda o alcolu per esse usatu in l'alimentariu o in bevande, o in prudutti di bellezza cum'è creme per a faccia.Cridutu per migliurà a circulazione di sangue, l'ejiao hè utilizatu com'è tonicu di sangue da e persone cun anemia, cunti bassu di cellule di sangue o prublemi riproduttivi.

images

Chì ghjè u Ginseng?

U ginseng si riferisce à undici varietà diffirenti di una pianta corta, di crescita lenta cù radiche carnuse.Si crede chì u ginsengristabilisce è rinfurzà u benessere.Hè unu di i rimedii di erbe più populari.

5fd86b4367095

-Stile Pot di Salute
 https://www.mak-homelife.com/multi-functional-health-care-tea-maker-and-kettle-pot-product/ https://www.mak-homelife.com/oem-modern-design-multi-functional-health-care-tea-maker-and-electric-kettle-product/ https://www.mak-homelife.com/mini-healthy-care-beverage-travel-multi-function-electric-kettle-product/ 

Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021