Perchè i novi piani di cucina à induzione sò più sicuri è più veloci cà u gasu o l'elettricu.

Perchè i novi piani di cucina à induzione sò più sicuri è più veloci cà u gasu o l'elettricu.

Piuttostu chè s'appoghjanu nantu à fiamme o piping bruciatori caldi, queste gamme d'alta tecnulugia utilizanu l'elettromagnetismu per riscalda direttamente u fondu di padelle.Eccu, i pro è i contra.

im-328622

STUFE CHE TI PERMETTENU CHILL I piani di induzione riscaldanu solu e padelle chì aduprate, è micca a cucina circundante o l'aria, per una cucina relativamente senza preoccupazioni.

GENE MYERSli piace a cucina nantu à a so gamma di gas.Ciò chì ùn piace micca, però, hè u risicu ben documentatu chì puderia esse liberatu diossidu di nitrogenu, monossidu di carbonu è formaldeide in a so cucina ogni volta chì gira u pomo.Quandu rinnuvà a so cucina di Denver stu veranu, u CEO di a cumpagnia di custruzzione di design Thrive Home Builders pensa à scambià a so stufa di gas per un mudellu più chjucu è zippier cù una energia completamente diversa: una gamma di induzione elettrica.

A cuntrariu di i stufe di gas chì si basanu nantu à fiamme esposte o elettriche cunvinziunali chì riscaldanu i bruciatori chì cucini, i campi di induzione mandanu correnti elettromagnetiche direttamente in u fondu di cassetti è padelle - riscaldanu stoviglie di cucina è u so cuntenutu in un lampu, ma micca a stufa circundante o u fornu. aria.U risultatu hè una piastra più sicura chì spews menu pollutants, usa menu energia è permette à l'alimentu di ghjunghje à temperature più altu più veloce di a vostra vechja stufa.

"Cù l'induzione, quasi tuttu u calore và in a pignatta".

A prima gamma di induzione hè stata liberata da Westinghouse Electric Corporation in u 1971, ma a tecnulugia ùn hà micca pigliatu finu à uni pochi d'anni fà cù a liberazione di mudeli novi assai più assequibili è high-tech.Avà, e vendite si riscaldanu: e spedizioni di intervalli di induzione in i Stati Uniti anu cresciutu di 30% annu in annu in 2020, versus 3% di crescita in generale in a categuria di gamma libera.

 

 

"Pensu solu chì ci hè una cuscenza crescente chì dopu à un annu di a pandemia ... a casa hè induve a salute hè", disse u sgiò Myers, chì piace chì l'induzione, à u cuntrariu di u gasu, ùn libera micca diossidu di nitrogenu è quasi nisuna particella ultrafine in l'aria.L'absenza di l'induzione di fiamme aperte o stufe calde significa ancu menu preoccupazione per i risichi inherenti à una spugna errante o una manu curiosa di u zitellu.È, postu chì i intervalli sò solu "on" (vale à dì, trasmettenu direttamente u calore) quandu una padedda hè posta nantu à a cima, ci hè menu preoccupatu di scurdà di spegnere u bruciatore.

 

Mentre chì a maiò parte di i chefs prufessiunali detestanu i cuscini elettrici per via di a lentezza chì rispundenu à i cambiamenti di temperatura, assai sò impressiunati da a velocità di induzione.Malcolm McMillian, chef di cucina in Benne on Eagle in Asheville, NC, hà cucinatu cù un bruciatore d'induzione wok in u Vapiano NYC ora chjusu in Manhattan, è hà elogiatu a so celerità."Probabilmente u modu più veloce per riscalda una padella hè l'induzione", disse.I campi di induzione ponu calà un quartu d'acqua in 101 seconde, cumparatu cù ottu à 10 minuti per stufa di gas è elettrica."Perdi assai menu calore", disse Brett Singer, un scientist in u Laboratoriu Naziunale di Lawrence Berkeley."Quasi tuttu u calore entra in a pignatta, chì hè trasferitu assai più efficace à [l'alimentariu]".

 

A maiò parte di i campi di induzione anu superfici di vetru lisce, facili da pulire, pomoli regulabili è forni elettrici standard sottu.Pudete ancu cuntrullà a nova gamma Smart Slide-In, Front-Control, Induction and Convection di 30 pollici di a filiale GE Café cù una app nantu à u vostru telefunu o un assistente virtuale cum'è Alexa.U fornu vene ancu cù una funzione di cucina guidata, chì casate ricette video in-app da i migliori chefs cun un sistema chì aghjusta automaticamente u tempu, a temperatura è u ritmu di cucina.

 

 

Cum'è cù i forni elettrici tradiziunali, pudete inserisce mudelli di induzione in una presa di 240 volti, chì appellu à i clienti di l'architettu di Los Angeles Jeremy Levine chì ùn volenu micca spustà o installà una linea di gas.Passà da una gamma di gas à l'induzione hè più complicata: avete bisognu di impiegà un idraulicu per chjappà a vostra linea di gas, è un electricista per assicurà chì avete a capacità di presa è di putenza ghjusta.

 

 

I stufe d'induzione tendenu à esse più caru cà i so cucini di cucina, ma puderanu risparmià soldi à longu andà usendu circa 10% di menu energia cà i stufe elettrici standard.Tuttavia, ci sò altri costi da cunsiderà: A menu chì ùn avete digià coccu nantu à un materiale magneticu cum'è u ferru, avete bisognu di cumprà un novu set di pani è pani pronti per induzione.Vulete ancu avè un termometru di carne analogicu, postu chì u campu magneticu di induzione pò interferiscenu cù e versioni digitale.(Ma ùn vi preoccupate micca, l'interferenza ùn si estenderà più di a pignatta).

 

 

U sgiò Levine hà intenzione di installà l'induzione in a so casa vicinu, ma dice ch'ellu mancarà e fiamme scintillanti di a so cucina di gas."Ci hè qualcosa di vede u focu chì dice" OK, aghju cucinatu ", disse.Puderà cunsiderà a Gamma di Induzione Slide-In Front Control di Samsung, lanciata stu mese, chì a so superficia di cucina simula "fiamme" lapis-blu quandu hè in usu, grazia à luci di superficia LED, è chì u fornu hà un modu integratu di Air Fry per up. e vostre capacità croccanti.

 

 

Ùn hè micca pronta per fà un cambiamentu cumpletu?Esempiu di induzione pruvendu u Burner Portable Induction Cooktop Duxtop 1800W $ 72, chì si inserisce in una presa elettrica standard di 120 V 15 amp.L'unità di 13 per 11,5 inch countertop-o tabletop-unità pò riscalda in 10 paràmetri di temperatura.Cue a fondue.

 

 


Tempu di Postu: Apr-27-2021