Meiling Internet brilla à a China (Shenzhen) Gift & Home Fair 2019

Meiling Internet brilla à a China (Shenzhen) Gift & Home Fair 2019

U 20 d'ottobre, u 27th 2019 China (Shenzhen) Gift & Home Fair hà iniziatu grandiosamente à u Centru di Cunvenzione è Esposizione di Shenzhen.Cum'è una di e più grandi è influenti fiere di rigali è mobili in a regione Asia-Pacificu, a China (Shenzhen) Gift & Home Fair hà riunitu parechje marche di prima linea è presentava arredamenti di casa pieni di sorprese è scosse per tutti in i 4 ghjorni. .

Meiling Internet shines up at the 2019 China( Shenzhen) Gift & Home Fair (3)

U 27th 2019 China (Shenzhen) Gift & Home Fair

Cum'è un praticante di vita di qualità, Meiling Internet hà travagliatu duramente per custruisce una casa intelligente per parechji anni.In questa mostra, Meiling Internet si trova in 6D01-6D10, Hall 6, unitu cù Konka, Daewoo, Sapphire, BTSM, MAK, Teddy House, Okioki è parechje altre marche famose in casa è in l'esteru.

Meiling Internet shines up at the 2019 China( Shenzhen) Gift & Home Fair (2)

"Sapienza + persunalizazione" hè u tema di Meiling Internet sta volta, chì hè sfarente da l'idee di cuncepimentu precedente, è porta un novu cuncettu di vita di casa intelligente chì combina moda, tecnulugia è qualità.

Meiling Internet shines up at the 2019 China( Shenzhen) Gift & Home Fair (4)

À a mostra, l'apparecchi intelligenti di qualità creati da Meiling Internet in cullaburazione cù e marche maiò sò stati accolti da amichi è cunsumatori.A serie di apparecchi di cucina intelligenti di Konka, a serie di l'apparecchi di casa di Daewoo, a serie di l'apparecchi di cucina squisiti di BLAUPUNKT, a serie di utensili di cucina BTSM, a serie di utensili di cucina high-end di MAK, a serie di casa di Teddy House, a serie di cura di bellezza di Okioki, etc. Apprezzazione è ricunniscenza da amichi è cunsumatori.

Meiling Internet shines up at the 2019 China( Shenzhen) Gift & Home Fair (1)

In u futuru, Meiling Internet hà da cuntinuà à approfondisce u scopu di a vita intelligente, mai scurdate di a so intenzione uriginale, piglià i bisogni di i cunsumatori cum'è a so propria rispunsabilità, aderiscenu à a cumminazzioni di a qualità è a tecnulugia, è creanu prudutti di casa intelligente chì sò più in u futuru. in linea cù a vita è i tendenzi.U travagliu duru per a prima realizazione di a vita intelligente.


Tempu di post: 30-novembre-2020